Ivetka: Vďaka Čarovniciam som v sebe opäť objavila ženskosť a vnútornú radosť.

23.08.2018

23.8.2018 sme s Čarovnicami vycestovali aj na Oravu, konkrétne do Dolného Kubína a Oravského Podzámku.

Táto slovanská ženská gymnastika oslovila niekoľko miestnych žien na diaľku, tak si nás zavolali a my sme s radosťou prišli.

Po krátkom kurze a ochutnávke gymnastiky sme mali možnosť vidieť samé rozžiarené tváre a úsmevy :)

Ivetka sa s nami, teda i s Vami, chcela podeliť o jej zážitky s Čarovnicami:

"Milé moje sestry - Xénia a Zuzka, dovoľte mi Vás obe takto osloviť, s veľkou radosťou v srdci po veľmi dlhom čase píšem takto úprimne o dvoch žienkach, ktoré mi dnes osud priniesol do života. 

O Čarovniciach som sa dozvedela na fb a hneď som cítila, že moje vnútro zarezonovalo rozprúdením energie, čo sa mi už dávno nestalo. Keďže do Bratislavy som na ochutnávku kvôli zraneniu na ľavej nohe ísť nemohla, nesmierne ma potešilo, keď som sa dozvedela, že Zuzka - nádherná bytosť s hnedými mandľovými očami - ako organizátorka v Dolnom Kubíne pripravila ochutnávku a pozvala druhú dnešnú nádhernú bytosť - Xéniu - éterickú ženu v zelenom oblečení - učiteľku, sprievodkyňu po tajomnom a magickom svete Čarovníc. 

Ono to celé znie tak tajomne, možno pre niekoho až veľmi, no moja duša už dávno hľadala spojenie s niečim, čo by mne - Slovenke - dalo vnútornú energiu spoznaním mojich skutočných koreňov, toho, čo je vo mne, len je z rôznych dôvodov zatvorené, nerozvinuté, neobjavené. 

Tanec je odmalička môj životný priestor, ktorý ma sprevádza, a dáva mi slobodu prejavu. Vyskúšala som jeho rôzne druhy - od ľudového, spoločenského, moderného, scénického, postmoderného aj havajského tanca, no stále som mala pocit, že to nie som v skutočnosti "ja", bola to stále naučená technika. Pri poslednom menovanom havajskom tanci sa síce moje srdce otvorilo, no uvedomila som si, že mi chýba ešte väčšie splynutie s mojou dušou. Nie som rodená Havajka, som Slovenka a cítim to veľmi silno. Keď som si obliekala rôzne druhy oblečenia v závislosti od druhu tanca, bol to vždy kostým, ale moja duša sa potrebovala spojiť s mojím duchovným "ja" a nájsť svoju vlastnú identitu. 

Dnes som sa stretla s Čarovnicami prvýkrát a niečo sa vo mne "pohlo". Nerozmýšľala som o presnosti či dokonalosti pohybu ako v tancoch. Stála som bosá na mokrej tráve v obľúbenej sukni, za mnou tiekol potok a v tieni stromov som začala spoznávať "svoj príbeh..." Začal sa príbeh o ceste ženy, ktorá hľadá svoju skutočnú identitu opierajúc sa o energiu zo zeme od svojich skutočných predkov už pochovaných a o duchovných pomocníkov zhora. 

Moje bosé nohy spoznávali ľahkosť a nesmiernu istotu chodidiel napriek tomu, že môj pohľad už nebol sústredený tesne pred ne. Dôvera v moje chodidlá po nesmelých začiatkoch bola tak nádherný nový pocit, že moja hlava sa krásne zdvihla dohora, a pohľad smerovaný na pevný bod do diaľky mi dal istotu a pokoj v duši pri pravidelnom dýchaní. Opatrne som našľapovala malými pokojnými krôčikmi po tráve a vnímala seba - všetky tie potlačené emócie ma pomaly opúšťali pri každom hlbokom výdychu, lebo takto nás to naša Xénia naučila - nie plytké dýchanie, ktoré mi nedávalo energiu a iba posilňovalo moju úzkosť vo vnútri, ale skutočné hlboké nadýchnutie a vydýchnutie.

Nikam som sa neponáhľala, mala som na všetko čas, čo je v dnešnej uponáhľanej dobe veľký zázrak. Mňa celý život každý naháňa, aby som sa pohla, že som pomalá, čo mi robí nesmierny stres, a tu som mala odrazu toľko času prežívať svoj nádych a výdych a hlavne som vnímala svoje celé telo, ako reaguje na tento liečivý proces. Áno, nazvem to liečivým procesom, lebo ja som sa dnes naozaj liečila s Čarovnicami, po 2 hodinách intenzívneho a veľmi precíteného cvičenia ma prestala bolieť 2 roky zablokovaná pravá ruka, objavila som silu svojho podbruška, zlepšilo sa mi videnie na diaľku a cítila som aj tie svoje svaly, na ktorých existenciu som už zabudla, no ich stimulovaním sa vo mne rozvinul nádherný vlnivý pohyb ako morská vlnka, ktorý mi rozlieval po tele sérotonín, a ja som mala veľkú radosť a potešenie, čo sa aj patrične prejavilo úplne prirodzenou zmenou mojej nálady a rozžiarením očí, ba dokonca došlo až k úsmevu na tvári.

Teplo od nôh, ktoré inak pociťujem ako chladné a potrebné mať stále chránené ponožkami na nohách, aby som v lete neprechladla, bolo novým poznatkom o tom, že svoje telo som naštartovala vďaka Xéniiným radám a poznatkom, začo som veľmi vďačná.

Dnes som dostala aj prvé poznatky o tom, ako správne držať vlastné telo v stoji a v sede tak, aby som pri tom cítila vnútornú radosť a potešenie bez akéhokoľvek napnutia v ktorejkoľvek časti. To, že som pritom šťastná, že som žena, a moje pohyby sú nádherne vláčne a ženské, nie chlapské, rýchle, neohrabané a roztržité, bol krásny bonus, o ktorom som ani netušila, keď som sa dnes doobeda na toto prvé stretnutie s Čarovnicami do Dolného Kubína a podvečer v Oravskom Podzámku vybrala.

Som veľmi šťastná, že som žena, ja - skutočná Ivi, ktorá sa na nikoho nehrá, ani nikoho nekopíruje či napodobňuje. Nato s nesmiernou radosťou v srdci s prispením poznatkov a rád našej drahej Xénie o tom, ako pôvabne priložiť šálku kávy či pohár s nealkoholickým pivom k svojim perám, pripíjam - na ženskosť a vnútornú radosť vo mne !!!

Milé žienky, napísala som úprimne, čo som dnes cítila. Je toho ešte oveľa viac, no nechám si tie ostatné pocity zatiaľ pre seba, aby ste aj Vy všetky, ktoré sa odhodláte po prečítaní môjho príspevku ísť na ochutnávkové stretnutie s Čarovnicami, mali toľko a tak krásnych zážitkov a poznatkov ako ja počas celého dnešného dňa. 

S láskou a úctou voči mojim dnešným dvom sprievodkyniam - Xénii a Zuzke - učiteľkám a liečiteľkám v jednom po tajomnom nespoznanom svete mojej duše Vaša Ivetka.😍😍😍 

P.S. Už teraz sa teším na ďalšie inšpirácie.

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky